Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Jennie Written Things - 7 oktober 2012 20:44


Hej!


Har hittat världens finaste radhus på Hemnet! Gah, jag är så kär! Det är perfekt, precis så som jag vill ha mitt hus. Litet och charmigt med plats för vänner och familj. Kolla här: http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3,5rum-bomhus,-sodra-gavle-kommun-trumslagarvagen-10-e-4279035.


Nej, vi ska definitivt inte köpa hus, men drömma kan man ju. Och jag har drömt mer än någonsin idag, så jag har skrivit klart mitt CV och det personliga brevet och tänker skicka ut den till diverse jobb i Gävle och se om man får napp, förhoppningsvis är det någon som svarar tillbaka... Och då tjänar man pengar och kan köpa sig en dunderfin lägenhet med precis ett likadant kök, för det var bland det finaste jag sett. Jag menar, kolla bara!!! Det bara skriker Jennie om det. Jennie och Johan. Åh vad jag är less att vara så ung. Jag vill också vara tjugofem och kunna köpa hus utan att folk kommenterar att det är en helt befängd idé att ens kika på dem... Men jag är lillgammal, jag vet ;-) Och det här huset var uuuuunderbart!


   

Av Jennie Written Things - 7 oktober 2012 08:59


Var i Haparanda en snabbis igår och hälsade på mormor. Fick ett par nya skor av mamma samtidigt, tack ska du ha ♥ Så nu är det bara att vänta på att min nya jacka ska landa i brevlådan och så åker vi till London!   

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards