Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Jennie Written Things - 3 oktober 2012 12:36


Hej!

Vi går mot ljusare tider = L-U-N-C-H! Bestående av torrostade jordnötter, varma koppen och banan. Inte nödvändigtvis tillsammans och på samma gång, men dock ;-) Tio kronor för tre Varma Koppen-påsar är billigt (har börjat tänka mer som Johan) och om man själv kokar potatis och smörsteker purjolök kan man sätta i det där i och så blir det lite mer "mat" i det hela, och mycket billigare än köpesmat eller helfabrikat.

Ikväll blir det att åka på lägenhetsvisning, det visade sig att det var min gamla jobbarkompis från sommaren 2010 som äger den så det var lite kul, världen är allt bra liten! Får då se om det ger resultat, jag kan då säga att jag längtar efter att inreda vår nya lägenhet oavsett var den ligger. Vi kollar ju som bekant på lägenheter lite varstans i Sverige och funderar på var man helst skulle vela bo. Även om det så blir Kalix så har vi sjuttio år på oss att bestämma oss innan det börjar bli akut, men visst hade det varit kul att flytta! Se något annat... i alla fall för en stund. Nåja, vi får se vad vi tycker om den här lägenheten, någonting större än vår etta hade vi i alla fall tänkt oss ;-)

 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards