Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Jennie Written Things - 4 oktober 2012 16:06


Hej! 

Hemma från jobbet idag - somnade sent, vaknade med oerhört högt socker och skulle upp tidigt resulterade i ont i kroppen och illamående. Kanske att det var några kattallergener i lägenheten vi var och såg igår kväll? Aja, dåligt mådde jag och jag for hem ganska snart, jag var tvungen. Det går inte att förklara hur kroppen mår efter att ha haft högt blodsocker så jag lämnar ämnet där, huvudsaken är att det är bättre nu, men jobbigt är det när det händer... Konstigt tycker jag, åt inte något "fel" igår så jag förstår inte riktigt varför det blev så, men men. Mår hyfsat nu tack och lov, så jag gick ner på Coop och Chili en sväng när Johan var och tränade. Synoptik blev man inte klokare på, jag har haft linsabonnemang hos dem i drygt femton månader och jag har fått linser en gång, och de drar pengar från mitt konto varje månad trots att abonnemanget är avslutat? Och jag fick dessutom betala för mina linser sistgången? 

"Det är skickat ut linser i maj", sade kvinnan bakom disken. Eller hur, jag har inte fått några linser sedan förra sommaren och det är liiiite konstigt eftersom att jag enligt abonnemanget ska få det en gång per halvår. Allt som allt har jag blivit av med cirka 3500 kronor och jag anser kanske inte direkt att en kartong linser för 500 kronor är värt det... Så jag väntar spänt vid telefonen på att höra vad de har kommit fram till. Usch, så arg jag är!!

Annars händer det inte så mycket, ska snart till mamma och äta middag. Och det blir... föga förvånande lax, min absoluta favoritmat. Hur gott som helst! Imorgon tänkte jag fara hem till pappa en sväng då jag är ledig från jobbet :-) Sedan händer någonting på hårfronten och så jobbar vi lördag-tisdag och sen åker vi!!!! Stockholm, Tallinn och London, här kommer vi! 


Detta inlägg sponsrades av intresseklubben.


     

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards