Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Jennie Written Things - 9 oktober 2012 10:35


Hej!

Sitter och lyssnar på Machinae Supremacy och planerar inför resan imorgon, kanske borde börja packa, haha? Nåja, man behöver inte ha en superfull resväska med sig när man ska till shoppingcentren i London och Victorias Secret, det finns stor risk för att det ramlar ner lite nya grejer där i... Ska bli så skönt att åka iväg, jag längtar!

Och angående MS så har pappa bokar oss varsin biljett så det blir att fara och se dem i Kulturens hus den 16 november när de har en releasespelning för nya plattan! Hur bra! Jag har inte lyssnat på dem så jättemycket tidigare, lite till och från och jag vet vilka det är, men nu jäklar, nu hör jag inte på någonting annat. Det märks att jag och pappa är släkt, vi har i det mesta samma musiksmak. Det enda som om möjligt skiljer oss åt är Sabaton, men då har han förmodligen inte hört de bästa låtarna med dem, haha ;-)

Nå, nu ska jag jobba ett par timmar och sedan fara en sväng till stan och fixa nya mediciner och svänga förbi Synoptik och vara en jobbig kund - fortfarande inget svar om varför det inte är skickat några linser till mig - så jag är på krigsstigen om man så säger. Förhoppningsvis kommer min jacka idag och då är jag fit for fight för att tackla Londons gator!! Vi hörs!

 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards