Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Jennie Written Things - 25 oktober 2012 13:30


Hej!

Johan lagade blåbärsplättar med fullkornsvetemjöl och proteinpulver igår (utan socker...) och det var jättegott även om det inte såg ut som "vanliga" plättar när de var typ, lila, haha. Men gott var det och mätt blev jag fastän jag bara åt ett par tre stycken. Dagens lunch idag också, förhoppningsvis är det lika gott som igår :-) Och ja, jag älskar att dränka mina plättar i socker och sylt, massor av sylt, så att det knastrar i tänderna av allt det söta haha. Som tur är så finns det fruktsocker som diabetiker kan äta bättre än vanligt socker och det är sånt jag häller över plättarna... Så länge man är ensam alltså, jag fick inte göra det för Johan, inte ens vanligt socker... Undra varför... Rumsvarma hallon blev i alla fall mitt "pålägg" och nog gick det också!

Nä, nu ska jag återgå till arbetet, jobbar 11:45 - 20:00 idag. Imorgon är det fredag, redan! - och After Work med nästan alla jobbkompisar väntar efter jobbet då. Superkul kommer det bli!

 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards