Alla inlägg den 7 december 2012

Av Jennie Written Things - 7 december 2012 00:47

Hej!

Sett åtta avsnitt av Mysteriet på Greveholm ikväll, haha. Men nu faller ögonlocken igen och huvudvärken börjar komma smygande så jag stänger av för idag, har sjutton avsnitt kvar nå sånt och nostalgin bara växer. Den nya är inte riktigt lika bra så jag lade mig ner och kollade om originalet fanns på youtube och visst fanns den det ;-) Glad blev jag!! Och mysigt att bara mysa sig ner i sängen... Ibland måste man inte jobba i 140 knop, dagar som dessa är minst lika värdefulla. Dagar där man bara... Är.

Av Jennie Written Things - 7 december 2012 00:46

Hej!

Sett åtta avsnitt av Mysteriet på Greveholm ikväll, haha. Men nu faller ögonlocken igen och huvudvärken börjar komma smygande så jag stänger av för idag, har sjutton avsnitt kvar nå sånt och nostalgin bara växer. Den nya är inte riktigt lika bra så jag lade mig ner och kollade om originalet fanns på youtube och visst fanns den det ;-) Glad blev jag!! Och mysigt att bara mysa sig ner i sängen... Ibland måste man inte jobba i 140 knop, dagar som dessa är minst lika värdefulla. Dagar där man bara... Är.

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards