Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Jennie Written Things - 19 juli 2015 22:20


Göteborg blev det och i Göteborg är vi, lagom möra i fötterna efter gårdagens strapats och dagens Trollhätte-sightseeing hos min fina moster med familj. Igår kväll spelade vi Talisman till klockan nästan var två då vi efter fem timmar avbröt för sömn. Imorgon hämtar vi upp numero tre av syskonskaran och då blir det Liseberg, förhoppning om sol och varmt väder och mer vandring, mer Talisman. Och mer turistande, jag vill till Botaniska och bara vara. Ta på mig mina lysande ljusgröna Asics och promenera runt i en vacker stad jag redan tycker om så mycket.

Några bilder får stå för dagarna som gått och så skriver jag mer när jag kommer hem. Den där grejen jag nämnde under en kväll i Kalix, att jag skulle säga något om något... Jag ska skriva mer om det snart. När jag får. Jag jobbar på det. Haha...

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards