Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Jennie Written Things - 23 oktober 2015 07:37


"I want a few moments that are just for us, take that last chance to find some calm before the storm. You know me, I always like to savour the last shot before popping the heat sink. Wait... That metaphor just went someplace horrible."


Jag bara älskar att sitta och dregla och gråta och skratta och minnas och mumla och säga samma som dem när jag kollar igenom alla tusentals videor om Mass Effect det finns på Youtube. Den här är inte ens med klipp från spelen och ändå är den så bra. Så. BRA. Och idag är det fredag. Det innebär att ikväll, efter jobbet, innan Johan kommer hem, tänker jag bege mig ut i rymden igen. Men nu måste jag rusa och sätta mig på bussen istället. Ska. Bara. En gång till.


I was lost without you. 




Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards