Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Jennie Written Things - 19 januari 2014 16:54

Sons of Anarchy sågs under fem timmar under gårdagskvällen och natten, sen var det ett par timmars sömn och så började karusellen om. Nu är säsong två slut och vi tittar upp och inser att det håller på att bli mörkt. Jösses. Vi har hittat nya avsnitt på Netflix, hade de på datorn också men det är ju så skönt att bara slå igång xboxet, lägga sig i soffan och så spelas avsnitten upp en efter en om man inte pausar då försås. Nu förstår jag äntligen vad de säger och tycker att serien är sååå bra, riktig nagelbitare emellanåt. Även om Jax inte direkt är någon snygging värd att hänga i granen ;)


Kycklinggryta på spisen, nyätna och snart på väg mot gymmet. Någonting måste man ju göra så att det känns bra i samvetet... eller ja det gör det ju, har varit så underbart att ligga uppkurad bredvid Johan hela helgen, men inte har vi varit produktiva. Fast såna dagar kan man också behöva ibland. Ladda om batterierna. Bara slöa, mysa. Så himla skönt. Ny vecka imorgon, nya tag. Men det är inte än. Det finns fortfarande en hel eftermiddag och kväll kvar att lägga beslag på... och det är precis vad jag tänker göra. ♥  



     





Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards