Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Jennie Written Things - 12 juli 2013 16:46

Hej!

Fy vad trött jag är. Ögonlocken orkar knappt hålla sig öppna och huvudet är tungt av för lite sömn. Tre fyra timmar på två X-pass är inte roligt vill jag lova. Så istället för allt jag borde göra såsom att gå och handla, laga mat, diska och vara ute i värmen tänker jag lägga mig i sängen, krypa ner under täcket och sova i nån timme. Mobilen stängs av, ytterdörren låses och allt är tyst, skönt, svalt, och sängen är stor utan Johan. Har hunnit med en pratstund med jobbkompisarna nere i terminalen, checkat passagerare, ta mig upp ur sängen efter fyra timmars sömn (först på listan) och efter-jobbet umgänge med Johan2 framför Call of Duty. Nu är orken slut och den här donnan ska sluta sina bruna (usch vad äckligt det lät) (shake them brownie!) och glömma bort vad det stod på Antagning.se tidigare idag. Haha. Godnatt. Härliga fredag. Må du stanna länge.

Jag har alltså 158 anledningar att sova bort den nästkommande timmen. Eller 222. Eller 141, om man så vill. Stackars L på mitt jobb har 1328. Vad ska vi göra med våra liv? Jobb, Rom och annan resa står högst upp på min lista just nu. Jag har 158 anledningar att njuta av livet just nu, just som det är. 158 anledningar att åka till Rom!


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards