Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Jennie Written Things - 17 maj 2014 16:48


Åh, en sån härlig dag. Bio sent igår kväll med mina två Johan - som jag och min Johan debatterade länge om vi skulle orka se när den började "så sent". Den började halv tio. Ja ehum. Det var åttioett jag fyllde sist eller? Sen skulle Johan upp till jobbet och jag vinkade av honom med en loj hand och somnade om till halv tio. Rekord det här året må jag då säga. Åh så skönt. Tills jag satte mig upp. Nackspärr. Jäää.


Efter en timme blev det frukosthandling på ICA efter en titt i kylskåpet, i garderoben, ut genom fönstret och på bankkontot. Jag stod vid pestohyllan och velade och så stannar det en kille (kund) i Johans ålder och ler åt mig och frågar om jag letar efter pesto. Ja sade jag, och han började peka och rekommendera flera, sedan när han gick därifrån så sade han något i stil med, tror jag, "ja du kan ju alltid leta upp mig här om du blir missnöjd." Hahaha. Det kommer jag leva länge på ;-) 


Frukost, utesittande mot solväggen och fortsatt läsning i min bok, lämning av räkningarna till hyresvärden och lite småsnack och skratt med denne (berättade om barnlåset), sen mer solande, Wildfire-tittande, Max Payne 2 New York Minute och ut på en springtur - i shorts. Jäää. Nackspärren borta. Underbar dag. Imorgon är det söndag och de har lovat ännu varmare. Varför är jag så lycklig just nu för? Jag är så himla... GLAD. Jag vill bara... åååååh. 


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Skapa flashcards