Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Jennie Written Things - 16 januari 2014 17:00


Benpasset igår måste verkligen ha tagit mer än jag trodde... brakade i säng igår vid niosnåret med feber och stumma, varma ben. Liksom hallå, okej. Varför. Och som om inte det vore nog vaknade jag i morse med ryggskott... eller låsning... mellan skuldrorna, och det gör så j&%#!"¤kla ont så jag inte precis känner mig sugen att springa ett maratonpass... eller ens två meter den stundande framtiden eller någonsin, hehe. Johan slutade fyra och for och tränade efteråt, men när han kommer hem blir det knåda och trycka och förhoppningsvis släpper det då. 


En annan grej som hänt under dagen... jag fick personligen mail av synskonline.se som berättade att jag hade ett fritt 50-minuterssamtal att hämta ut i helgen, värde 1000 kronor! De hade hittat min blogg och sett att jag skrivit om andlighet och det stämmer ju, så nu får jag alltså ringa till en sierska/spådam/andlig människa... om jag vill, och fråga om precis vad jag vill. Jättekul och jätteläskigt tycker jag... jag har sett för många skräckfilmer... brrr. Vad frågar man? Vad vill jag veta? Jag tror ju faktiskt på sånt. Ska jag fråga om tidigare liv... om min skyddsängel, som följt med mig i alla år...? Vem hon är? Om min synskhet som barn som nu "växt bort"...? Om mina många deja vys? Varför alla barn och djur dras till mig på ett sätt jag inte kan förstå...? Jag har ingen aning och jag är jättenervös haha. Om det är någon som har erfarenhet av sånt får ni gärna höra av er - innan söndag, för då måste jag ringa senast för att ta del av erbjudandet... Jag tror ju att allt händer av en orsak och kanske var det meningen att jag nu skulle ta steget och ringa en spådam, jag som funderat på det väldigt länge men inte vågat :) 



 


Taggar: #tankar #funderingar #spådom #spådam #andlighet #medium #utvald #jennize #låsning #träning #hälsa #fitness #benpass 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards