Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Jennie Written Things - 11 januari 2014 09:57


Jag vaknade upp till en vit värld och årets första minusgrad. Jag saknar definitivt inte kylan hemifrån! Här blir man ju nästan bortskämd... Ljust mellan åtta och halv fyra... även under den mest mörka perioden. Så skönt. Jag ska smälta frukosten lite och gå ut på en promenad ner till sjön innan jag börjar med städningen, se hur det set ut där, jag har inte varit dit på en månad och nu är det ju nästan mitten på januari, full vinter... Benen är riktigt, riktigt stumma så det känns bara bra att sträcka på dem. Igår hade jag min PT-sambo till hjälp och vi körde igenom ett jättehäftigt benpass med skivstänger. Jag lassade på lite vikter ovanpå och jäääklar vad jag är mör idag! 


Lite senare blir det eventuellt bio med Johan, vi tänkte fara igår men fastnade på gymmet i flera timmar och i soffan resten av kvällen framför Sons of Anarchy. Men trots att vi sett sex avsnitt hör jag ta mig tusan inte vad de säger!!! Jax lunkar runt med svängande axlar och flottiga hår och mumlar i skägget hela tiden och det är omöjligt att höra vad han försöker få fram... Och de andra är precis lika skäggmumlande som honom. Hakan får stora näsborrar när han har sex och barnet har jag inte lyckats höra vad han heter. Men okej. Den verkar bra! Även om jag inte förstår varför de far runt och dödar folk på sina shiny motorcycles... jag brukar säga att jag pratar och förstår engelska flytande, men herregud, det där är inte engelska. Haha ;) Vi får se klart hela första säsongen så kan jag besluta mig om vad jag tycker sen...  men låt mig säga såhär... jag är såååååå glad att han hoppade av rollen som Christian Grey. För det är det minsta man kan säga om honom. Han är defintivt ingen multimiljardär med mörka sextankar den där klenisen hihi ;) Och definitivt inte min typ... Men han verkar passa rätt bra in i motorcykelklubben så där han kan stanna.


 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Skapa flashcards