Alla inlägg den 29 november 2013

Av Jennie Written Things - 29 november 2013 14:47


redagsfint i badrummet och dammsugaren har sugit sig igenom hela huset. Mer vårrullar och en egenkomponerad sallad med mango är nere i magen och till middag blir det kycklinggryta. Skurmopp och trasa har dansat sig genom lägenheten också innan helghandlingen på ICA och nu är blodsockret normaliserat efter cepe-promenaden hem ifrån affären där hjärtat pumpade sönder revbenen och kallsvetten rann för att jag glömt bort att det var längesen jag åt hehe. Usch jag hatar verkligen att vara låg, man känner sig så hjälplös, trots att jag vet att det är en del av det hela och att jag haft så mååånga gånger tidigare.


Nu ska jag gosa med min man och återgå till fredagsbestyren. Känns skönt att ha två dagar ytterligare ledigt, har haft hela dagen som lördag haha. Snart är det äntligen advent och pepparkaksdoften har fyllt köket tillsammans med apelsinte... mmm... ska tända lite ljus så fort det blir mörkt ute (vilket det tydligen håller på redan nu, smart där) och mysa ner mig i soffan igen. Fable 2 och ett eventuellt inköp av Fable 3 och så summeras fredagen.


 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Skapa flashcards