Alla inlägg den 18 november 2013

Av Jennie Written Things - 18 november 2013 10:51


pp och iväg till gymmet klockan 09:00, Johan börjar inte jobba förrän 11:30 så vi hann med ett snabbpass. Så himla kul att kunna göra det tillsammans för en gångs skull, fick verkligen inspiration och inte minst så BLEV jag inspirerad av honom och hans inspiration! Körde chins med vikter och lite annat så nu värker det sådär härligt i musklerna. Idag är humöret bättre, svävar på eftereffekterna av endorfinkickarna och ska duscha och göra mig klar för att bussa till Täby och inhandla en proper tröja, tunika eller blus till imorgon.


På tal om i morgon vill jag inte alls tala om. Jag är så jäkla nervös haha. Jag känner till företaget men inte de exakta arbetsuppgifterna men det känns ju verkligen som ett drömjobb, som jag velat ha länge. För att inte tala om alltid. Men vi får se vad de tycker, det går inte att veta i förväg. Jag håller tummarna allt vad jag har i alla fall och tänker visa vem jag är och göra det bra :) Upp upp och iväg! 


 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards