Alla inlägg den 17 november 2013

Av Jennie Written Things - 17 november 2013 10:49


åde jag och Johan somnade på soffan igår och låg där gott och väl i ett par timmar innan han vaknade och vi övergick till sängen istället för fortsatt sömn. Steg upp strax efter nio, hoppade direkt in i träningskläderna och begav oss ut på en blåsig halvtimmespromenad, Johan jobbar ju kväll så det hann inte bli mer än så. Men det var härligt och skönt att komma ut och gjorde frukosten extra god. Jag har träningsvärk i benen efter gårdagens inneträning och powerwalk, känns så skönt att det tog så det blir att köra igenom samma program nu idag. Kan verkligen tänka mig att squat challenge är jobbigare än det verkar!


Nu ska jag gå och klä på mig och göra mig redo för dagen. Känns så skönt att redan ha hunnit ut och promenerat och klockan är inte ens elva. Idag ska jag tusan också ta mig in till Täby Centrum för att kolla på nytt material till min garderob. Eller kropp, så att säga. En stor arbetsintervju is coming up och jag vill vara förberedd till tänderna. Framhäva mina bästa sidor. För Gud, jag vill ha det där jobbet.


 


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Skapa flashcards