Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Jennie Written Things - 21 juli 2013 16:51

Hej!

Nu har sommarvärmen slagit in ordentligt och jag har legat i solstolen sen jag kom hem och lyssnat på Bandit. Min kära mamma har åkt hem till Piteå igen och jag är föräldralös för en månad då jag eventuellt sen åker hem till norra breddgrader, ska kolla närmare på det imorgon på jobbet.


Min lediga helg har varit helt underbar, vi har shoppat, ätit gott, druckit rosévin och blivit lite rund under fötterna (Jennies andra rund-under-fötterna-situation like ever...) och invigt Systemet för första gången ;) legat och pratat och funderat och haft jättemysigt. Fina mamma. Jag är så glad att jag var frisk den här gången. Det var så innerligt kul att ha pappa, Anneli och Johanna här men jag blev ju sjuk den gången så det var det umgänget... blä... saknar dem och mamma redan. Får se hur det blir till hösten, om vi stannar kvar eller vad  vi gör. Vi får se. Ingenting behöver bestämmas just här och nu för nu ska jag fortsätta njuta av solen och värmen och invänta Johan efter min superduperbra helg ♥


 


 



Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards