Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Jennie Written Things - 5 juli 2013 20:54

 

 

Ingen är vackrare än Du
för Du har himmelsk klädnad nu
Du som är mammas sorg och skatt
jag ber i natt
När Du hör vita vingars sus
be att två änglar tar ditt ljus
ner till min mardröms mörka hus



You've gone away,
you don't feel me here anymore.

 

Av Jennie Written Things - 5 juli 2013 16:26

Hej!

Nu har fina familjen farit hem och allt blev så jäkla tomt och trist. Jag och Johan ställde oss på balkongen tills vi inte längre kunde se dem och jag kände mig bara...... urlakad. Usch vad jobbigt att se dem åka. Förkyld har jag varit hela veckan, helt död där också, och såklart börjar jag känna mig friskare idag när de farit hem grrr. Men vi hann med litegrann i alla fall, åkte båt Kungsholmen runt och shoppade på stan :) I förhoppning om att nästa besök inte är så långt bort får jag bita mig i kragen och ta mig i läppen.... Eller hur var det nu? Så är det wohooo snart höst usch och vi gör ja, vadå? Hoho deprimerade klubben det här! :)

Nå men det är inte sååå hemskt att bo här. Längtar bara hem till vårt riktiga hem... Var på Grönan igår med tre från jobbet + Johan och det var kul, var febrig från morgonen men det släppte så småningom i takt med att jag blev yngre och yngre. Vann en nalle, en feeeet Marabou-choklad (2 kg) och fick ett par Ben & Jerrys-flip flop haha, och en ballong! Med helium. Så nu ska vi ha lite kuuuul :) jobbat från fan i mig fyra på morgon i princip, dra nu vad slut jag är i hövvet. Borde göra det och det och det men istället tänker jag ta en nap och sova till Johan kommer hem hehe. Ha en trevlig helg!

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards